Activităţile eligibile ale proiectului
Anul 1
A 1. Activităţi de organizare a firmelor de exerciţiu
A 1.1. Constituirea grupului de munca
A 1.2. Activitati de analiza a mediului de afaceri si a tipurilor de sectoare economice ce se vor simula
A 1.3. Activitati de studiu pentru stabilirea aptitudinilor si aspiratiilor studentilor
A 2. Dezvoltarea parteneriatului regional între Universitate, întreprinderi şi firme
A 2.1. Identificarea şi contactarea unor potenţiali parteneri
A 2.2. Realizarea de întâlniri cu studenţi
A 2.3. Semnarea acordurilor de parteneriat cu nominalizarea tutorilor
A 3. Organizarea mediului de invatare interactiva
A 3.1. Crearea site-ului si dezvoltarea software-ului pentru simulare
A 3.2. Dezvoltarea si testarea aplicatiei software
A 3.3. Adaptarea interfetei in limba romana
A 3.4. Crearea de materiale suport pentru monitorizarea activitatii de invatare interactiva
A 4. Organizarea programului de simulare
A 4.1. Identificarea si selectia studentilor
A 4.2. învăţarea tutorilor
A 4.3. Desfasurarea activitatii in firme de exercitiu
A 4.4 Acordarea de subventii financiare individuale studentilor
A 5. Activităţi de orientare şi consiliere profesională a studenţilor
A 6. Campanie de informare / conştientizare pentru popularizarea oportunităţilor de facilitare a tranziţiei de la statutul de student la acela de angajat
A 6.1. Pregătirea unor materiale pentru evenimentele campaniei. Se vor pregăti prezentări legate de tema campaniei
A 6.2. Derularea unor evenimente de informare/conştientizare. Evenimentele se vor derula în locaţii diferite
A 7. Promovare, informare, vizibilitate proiect
A 7.1. Activitatea de lansare a proiectului
A 7.2. Realizarea şi actualizarea continuă a unui site web propriu al proiectului;
A 7.3. Realizarea unor materiale publicitare
A 7.4. Realizarea unor comunicate/conferinţe de presă pentru promovarea proiectului
A 8. Management de proiect
A 8.1. Activităţi de pregătire si organizare a activităţilor proiectului
A 8.2. Activităţi de gestiune a resurselor umane
A 8.3. Gestiunea financiară a proiectului
A 8.4. Asigurarea funcţionării parteneriatelor
A 8.5. Auditarea externă
A 8.6. Culegerea informaţiilor privind progresul proiectului şi realizarea pe baza lor a rapoartelor de monitorizare internă şi a rapoartelor pentru finanţator
A 8.7. Verificarea conformării cu toate prevederile legale aplicabile, aferente implementării activităţilor proiectului
A 8.8. Achiziţii publice
Anul 2
A 2. Dezvoltarea parteneriatului regional între Universitate, întreprinderi şi firme
A 2.1. Identificarea şi contactarea unor potenţiali parteneri
A 2.2. Realizarea de întâlniri cu studenţi
A 2.3. Semnarea acordurilor de parteneriat cu nominalizarea tutorilor
A 4. Organizarea programului de simulare
A 4.1. Identificarea si selecţia studenţilor
A 4.2. învăţarea tutorilor
A 4.3. Desfăşurarea activităţii in firme de exerciţiu
A 4.4 Acordarea de subvenţii financiare individuale studenţilor
A 5. Activităţi de orientare şi consiliere profesională a studenţilor
A 6. Campanie de informare / conştientizare pentru popularizarea oportunităţilor de facilitare a tranziţiei de la statutul de student la acela de angajat
A 6.1. Pregătirea unor materiale pentru evenimentele campaniei. Se vor pregăti prezentări legate de tema campaniei
A 6.2. Derularea unor evenimente de informare/conştientizare. Evenimentele se vor derula în locaţii diferite
A 7. Promovare, informare, vizibilitate proiect
A 7.2. Realizarea şi actualizarea continuă a unui site web propriu al proiectului
A 7.4. Realizarea unor comunicate/conferinţe de presă pentru promovarea proiectului
A 7.5. Activitatea de încheiere a proiectului printr-o conferinţa finala
A 8. Management de proiect
A 8.1. Activităţi de pregătire si organizare a activităţilor proiectului
A 8.2. Activităţi de gestiune a resurselor umane
A 8.3. Gestiunea financiară a proiectului
A 8.4. Asigurarea funcţionării parteneriatelor
A 8.5. Auditarea externă
A 8.6. Culegerea informaţiilor privind progresul proiectului şi realizarea pe baza lor a rapoartelor de monitorizare internă şi a rapoartelor pentru finanţator
A 8.7. Verificarea conformării cu toate prevederile legale aplicabile, aferente implementării activităţilor proiectului
A 8.8. Achiziţii publice
A 9. Activităţi de monitorizare a inserţiei socio-profesionale a studenţilor
A 9.1. Realizarea bazei de date a absolvenţilor
A 9.2. Realizarea anchetei de teren în rândul absolvenţilor
A 9.3. Colectarea si prelucrarea datelor privind inserţie socio-profesională
A 9.4.Realizarea raportului de analiza a inserţiei