Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin
Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013

Activităţile eligibile ale proiectului


Anul 1


A 1. Activităţi de organizare a firmelor de exerciţiu

A 1.1. Constituirea grupului de munca

A 1.2. Activitati de analiza a mediului de afaceri si a tipurilor de sectoare economice ce se vor simula

A 1.3. Activitati de studiu pentru stabilirea aptitudinilor si aspiratiilor studentilor


A 2. Dezvoltarea parteneriatului regional între Universitate, întreprinderi şi firme

A 2.1. Identificarea şi contactarea unor potenţiali parteneri

A 2.2. Realizarea de întâlniri cu studenţi

A 2.3. Semnarea acordurilor de parteneriat cu nominalizarea tutorilor


A 3. Organizarea mediului de invatare interactiva

A 3.1. Crearea site-ului si dezvoltarea software-ului pentru simulare

A 3.2. Dezvoltarea si testarea aplicatiei software

A 3.3. Adaptarea interfetei in limba romana

A 3.4. Crearea de materiale suport pentru monitorizarea activitatii de invatare interactiva


A 4. Organizarea programului de simulare

A 4.1. Identificarea si selectia studentilor

A 4.2. învăţarea tutorilor

A 4.3. Desfasurarea activitatii in firme de exercitiu

A 4.4 Acordarea de subventii financiare individuale studentilor


A 5. Activităţi de orientare şi consiliere profesională a studenţilor


A 6. Campanie de informare / conştientizare pentru popularizarea oportunităţilor de facilitare a tranziţiei de la statutul de student la acela de angajat

A 6.1. Pregătirea unor materiale pentru evenimentele campaniei. Se vor pregăti prezentări legate de tema campaniei

A 6.2. Derularea unor evenimente de informare/conştientizare. Evenimentele se vor derula în locaţii diferite


A 7. Promovare, informare, vizibilitate proiect

A 7.1. Activitatea de lansare a proiectului

A 7.2. Realizarea şi actualizarea continuă a unui site web propriu al proiectului;

A 7.3. Realizarea unor materiale publicitare

A 7.4. Realizarea unor comunicate/conferinţe de presă pentru promovarea proiectului


A 8. Management de proiect

A 8.1. Activităţi de pregătire si organizare a activităţilor proiectului

A 8.2. Activităţi de gestiune a resurselor umane

A 8.3. Gestiunea financiară a proiectului

A 8.4. Asigurarea funcţionării parteneriatelor

A 8.5. Auditarea externă

A 8.6. Culegerea informaţiilor privind progresul proiectului şi realizarea pe baza lor a rapoartelor de monitorizare internă şi a rapoartelor pentru finanţator

A 8.7. Verificarea conformării cu toate prevederile legale aplicabile, aferente implementării activităţilor proiectului

A 8.8. Achiziţii publice



Anul 2


A 2. Dezvoltarea parteneriatului regional între Universitate, întreprinderi şi firme

A 2.1. Identificarea şi contactarea unor potenţiali parteneri

A 2.2. Realizarea de întâlniri cu studenţi

A 2.3. Semnarea acordurilor de parteneriat cu nominalizarea tutorilor


A 4. Organizarea programului de simulare

A 4.1. Identificarea si selecţia studenţilor

A 4.2. învăţarea tutorilor

A 4.3. Desfăşurarea activităţii in firme de exerciţiu

A 4.4 Acordarea de subvenţii financiare individuale studenţilor


A 5. Activităţi de orientare şi consiliere profesională a studenţilor


A 6. Campanie de informare / conştientizare pentru popularizarea oportunităţilor de facilitare a tranziţiei de la statutul de student la acela de angajat

A 6.1. Pregătirea unor materiale pentru evenimentele campaniei. Se vor pregăti prezentări legate de tema campaniei

A 6.2. Derularea unor evenimente de informare/conştientizare. Evenimentele se vor derula în locaţii diferite


A 7. Promovare, informare, vizibilitate proiect

A 7.2. Realizarea şi actualizarea continuă a unui site web propriu al proiectului

A 7.4. Realizarea unor comunicate/conferinţe de presă pentru promovarea proiectului

A 7.5. Activitatea de încheiere a proiectului printr-o conferinţa finala


A 8. Management de proiect

A 8.1. Activităţi de pregătire si organizare a activităţilor proiectului

A 8.2. Activităţi de gestiune a resurselor umane

A 8.3. Gestiunea financiară a proiectului

A 8.4. Asigurarea funcţionării parteneriatelor

A 8.5. Auditarea externă

A 8.6. Culegerea informaţiilor privind progresul proiectului şi realizarea pe baza lor a rapoartelor de monitorizare internă şi a rapoartelor pentru finanţator

A 8.7. Verificarea conformării cu toate prevederile legale aplicabile, aferente implementării activităţilor proiectului

A 8.8. Achiziţii publice


A 9. Activităţi de monitorizare a inserţiei socio-profesionale a studenţilor

A 9.1. Realizarea bazei de date a absolvenţilor

A 9.2. Realizarea anchetei de teren în rândul absolvenţilor

A 9.3. Colectarea si prelucrarea datelor privind inserţie socio-profesională

A 9.4.Realizarea raportului de analiza a inserţiei