A.9.4. Realizarea raportului de analiza a inserţiei
Alba Iulia, Decembrie 2013
GALERIE FOTO - SEMINAR 2 - DISEMINARE REZULTATE PROIECT
Proiect POSDRU „Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Responsabil Consultanţă IT,
Conf. univ. dr. Manuella Kadar
A.9.4. Realizarea raportului de analiza a inserţiei
Alba Iulia, Decembrie 2013
RAPORT FINAL
privind inserţia pe piaţa muncii a grupului ţintă din cadrul proiectului
„Firma virtuală – Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”,
cod contract POSDRU/109/2.1/G/82018
RAPORT FINAL
privind inserţia pe piaţa muncii a grupului ţintă din cadrul proiectului
„Firma virtuală – Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”,
cod contract POSDRU/109/2.1/G/82018
RAPORT FINAL
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Responsabil consultanţă IT
KADAR MANUELLA
A.9.4. - REALIZAREA RAPORTULUI DE ANALIZĂ A INSERŢIEI
Alba Iulia, Decembrie 2013
ANUNŢ
In atentia studenţilor din grupul tinta al proiectului
In atentia studenţilor din grupul tinta al proiectului
Studenţii de la specializările Economice, Licenţă şi Master, sunt invitaţi să participe la Seminarul de diseminare rezultate proiect, care va avea loc în data de 18.12.2013, ora 12.00, în Amfiteatrul A9. Evenimentul constă în informarea studenţilor de la specializările din domeniul Economic, cu privire la programul de practică şi rezultatele obţinute pe parcursul derulării activităţilor proiectului „Firma virtuală – Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”, Cod Contract POSDRU/109/2.1/G/82018.
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Responsabil consultanţă IT
KADAR MANUELLA
Responsabil organizarea desfăşurării învăţării interactive
MUNTEAN ANDREEA
A.7.5. Conferinţa de încheiere a proiectului
Alba Iulia, Noiembrie 2013
GALERIE FOTO
Proiect POSDRU „Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Responsabil Consultanţă IT,
Conf. univ. dr. Manuella Kadar
Comunicat de presă
Alba Iulia, Noiembrie 2013
CONFERINŢA DE ÎNCHEIERE A PROIECTULUI
Proiect POSDRU „Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
Invitaţia de participare
Agenda evenimentului
Afiş conferinţa finală
Prezentare proiect Manager proiect
Prezentare proiect Coordonator
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
INFORMAŢII SUPLIMENTARE:
Conf. univ. dr. Câmpan Diana
Responsabil comunicare şi relaţii publice
Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia,
tel. 0258/806271 , fax: 0258/806.271, e-mail cmcdi@uab.ro
Comunicat de presă
Alba Iulia, Noiembrie 2013
CONFERINŢA DE ÎNCHEIERE A PROIECTULUI
Proiect POSDRU „Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
UNIVERSITATEA „1 DECEMBRIE 1918” DIN ALBA IULIA, în parteneriat cu INFOR – CONSORZIO INTERAZIENDALE PER LA FORMAZIONE, TORINO, ITALIA, are deosebita plăcere de a vă invita, în data de 28 noiembrie 2013, la Conferinţa de încheiere a proiectului „Firma virtuală – Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”, cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, Contract nr. POSDRU/109/2.1/G/82018, cu derulare în perioada 03.01.2012-03.01.2014. Valoarea totală a proiectului este de 1.765.948,78 lei. Conferinţa finală a proiectului va avea loc începând cu ora 14:00, la sediul beneficiarului, Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, în Amfiteatrul A9, str. Gabriel Bethlen, nr. 5, Alba Iulia.
Obiectivul general al proiectului îl reprezintă facilitarea inserţiei absolvenţilor de studii universitare de nivel licenţă şi masterat pe piaţa muncii, contribuind astfel la creşterea gradului de ocupare şi la reducerea şomajului. Acest obiectiv s-a realizat prin crearea unor firme de exerciţiu/întreprinderi simulate şi prin activităţi de consiliere şi orientare profesională oferite studenţilor. Aceştia au dobândit competenţe şi abilităţi necesare creşterii şanselor de a găsi un prim loc de muncă. Prin corelarea educaţiei cu piaţa muncii şi prin oferirea de oportunităţi studenţilor de a participa pe o piaţă a muncii modernă, proiectul contribuie la dezvoltarea capitalului uman şi la creşterea competitivităţii.
Exerciţiul de firmă a fost efectuat pe diferite configuraţii care se adresează atât viitorilor angajaţi, cât şi viitorilor antreprenori. În cadrul proiectului, a fost creat un portal specific şi a fost personalizat şi dezvoltat un software pentru simularea activităţii de administrare a unei companii, acestea facilitând activitatea de învăţare interactivă.
Stagiul de practică s-a derulat atât la sediul beneficiarului, Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, cât şi la sediile centrale ale unor firme locale, ai căror reprezentanţi au îndeplinit calitatea de tutori de practică. În acest sens, au fost încheiate acorduri cu 6 parteneri care activează în domenii care corespund specializărilor studenţilor din grupul ţintă şi realizează produse moderne şi competitive: SC Agra`s SA;SC Bimalex Company SRL; SC Unitaturism Holding SA; SC Dektel Solutions SRL; SC Parc; SC Transeuro SRL.
Grupul-ţintă al proiectului a fost reprezentat de 136 de studenţi ai Universităţii „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, selectaţi din ciclurile de licenţă şi de masterat de la specializările: Contabilitate şi Informatică de gestiune – 48 studenţi, Finanţe-bănci – 21 studenţi, Administrarea afacerilor în comerţ, turism şi servicii – 3 studenţi, Auditul şi controlul agenţilor economici – 13 studenţi, Administrarea dezvoltării regionale şi durabile – 10 studenţi, Contabilitatea şi auditul în instituţiile publice – 4 studenţi, Marketing şi promovarea vânzărilor – 31 studenţi, Sistemul informaţional contabil în asistarea deciziilor manageriale – 6 studenţi. Studenţii care au parcurs stagiul de practică au beneficiat de ore de consiliere profesională şi activităţi practice, realizate de tutori instruiţi în colaborare cu partenerul din străinătate. Activitatea de consiliere a fost organizată pe serii şi grupe de maxim 15 studenţi, fiecare grupă beneficiind de 40 de ore de consiliere profesională. La finalul stagiului de practică, studenţii au beneficiat de burse pentru prezenţa şi activitatea desfăşurată în cadrul proiectului.
Activităţile proiectului s-au derulat pe durata a 2 ani, având ca scop dezvoltarea capitalului uman, creşterea competitivităţii, creşterea gradului de inserţie pe piaţa muncii, dezvoltarea aptitudinilor individuale şi îmbunătăţirea calităţii capitalului uman, îmbunătăţirea serviciilor de orientare şi consiliere profesională, furnizarea instrumentelor necesare elaborării unui plan de afaceri realist şi fezabil, stimularea muncii în echipă, dezvoltarea spiritului de concurenţă, experimentarea la nivel virtual a operaţiunilor de start-up şi de management al unei întreprinderi, creşterea capacităţii de luare a deciziilor, monitorizarea inserţiei absolvenţilor pe piaţa muncii.
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
INFORMAŢII SUPLIMENTARE:
Conf. univ. dr. Câmpan Diana
Responsabil comunicare şi relaţii publice
Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia,
tel. 0258/806271 , fax: 0258/806.271, e-mail cmcdi@uab.ro
A.9.4. Realizarea raportului de analiza a inserţiei
Alba Iulia, Noiembrie 2013
GALERIE FOTO - SEMINAR 1 - DISEMINARE REZULTATE PROIECT
Proiect POSDRU „Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Responsabil Consultanţă IT,
Conf. univ. dr. Manuella Kadar
A.5 - Activităţi de orientare şi consiliere profesională a studenţilor
Alba Iulia, Noiembrie 2013
GALERIE FOTO
Proiect POSDRU „Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Responsabil Consultanţă IT,
Conf. univ. dr. Manuella Kadar
A.5 - Activităţi de orientare şi consiliere profesională a studenţilor
Seria II, Noiembrie 2013
Nr.Crt. | Consilier orientare privind cariera | Data | Ora | Grupa | Locatia |
1. | Conf. univ. dr. Popa Maria | 11.11.2013;12.11.2013; 13.11.2013;14.11.2013 |
15:00-18:00 | 4 | Birou Senat, Palatul Apor |
2. | Asist. univ. dr. Muntean Maria | 11.11.2013;12.11.2013; 13.11.2013;14.11.2013 |
15:00-18:00 | 3 | Sala Ştefan Apor, Palatul Apor |
3. | Ec. Roman Roxana | 11.11.2013;12.11.2013; 13.11.2013;14.11.2013 |
15:00-18:00 | 5 | Sala Senatului, Palatul Apor |
4. | Inf. Filimon Stefan-Andrei | 21.11.2013;22.11.2013;21.11.2013; |
16:00-18:00 | 2 | Sala Apor 1, Palatul Apor |
5. | inf. Coroiu Adriana Mihaela | 18.11.2013;19.11.2013;20.11.2013; 21.11.2013;22.11.2013 |
16:00-18:00 | 1 | Laborator IT, Palatul Apor |
Respensabil relaţii publice şi comunicare,
Conf. univ. dr. Câmpan Diana
A.9.4. - REALIZAREA RAPORTULUI DE ANALIZĂ A INSERŢIEI
Alba Iulia, Noiembrie 2013
ANUNŢ
In atentia studenţilor din grupul tinta al proiectului
In atentia studenţilor din grupul tinta al proiectului
Studenţii de la specializările Economice, Licenţă şi Master, sunt invitaţi să participe la Seminarul de diseminare rezultate proiect, care va avea loc în data de 28.11.2013, ora 12.00, în Amfiteatrul A9. Evenimentul constă în informarea studenţilor de la specializările din domeniul Economic, cu privire la programul de practică şi rezultatele obţinute pe parcursul derulării activităţilor proiectului „Firma virtuală – Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”, Cod Contract POSDRU/109/2.1/G/82018.
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Responsabil consultanţă IT
KADAR MANUELLA
Responsabil organizarea desfăşurării învăţării interactive
MUNTEAN ANDREEA
A.5 - Activităţi de orientare şi consiliere profesională a studenţilor
Alba Iulia, Octombrie 2013
GALERIE FOTO
Proiect POSDRU „Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Responsabil Consultanţă IT,
Conf. univ. dr. Manuella Kadar
A.5 - Activităţi de orientare şi consiliere profesională a studenţilor
Seria II, Octombrie 2013
Nr.Crt. | Consilier orientare privind cariera | Data | Ora | Grupa | Locatia |
1. | Conf. univ. dr. Popa Maria | 03.10.2013;04.10.2013;10.10.2013; 11.10.2013;16.10.2013;17.10.2013; 18.10.2013 |
16:00-18:00 | 4 | Birou Senat, Palatul Apor |
2. | Asist. univ. dr. Muntean Maria | 03.10.2013;04.10.2013;10.10.2013; 11.10.2013;16.10.2013;17.10.2013; 18.10.2013 |
16:00-18:00 | 3 | Sala Ştefan Apor, Palatul Apor |
3. | Ec. Roman Roxana | 03.10.2013;04.10.2013;09.10.2013; 10.10.2013;11.10.2013;16.10.2013; 17.10.2013 |
16:00-18:00 | 5 | Sala Senatului, Palatul Apor |
4. | Inf. Filimon Stefan-Andrei | 07.10.2013;08.10.2013;09.10.2013; 10.10.2013;11.10.2013;14.10.2013;15.10.2013; 16.10.2013;17.10.2013;18.10.2013 |
16:00-18:00 | 2 | Sala Apor 1, Palatul Apor |
5. | inf. Coroiu Adriana Mihaela | 14.10.2013;15.10.2013;16.10.2013; 21.10.2013;22.10.2013 |
15:00-18:00 | 1 | Laborator IT, Palatul Apor |
Respensabil relaţii publice şi comunicare,
Conf. univ. dr. Câmpan Diana
A.9.3. - REALIZAREA RAPORTULUI DE ANALIZĂ A INSERŢIEI
Alba Iulia, Octombrie 2013
ANUNŢ
In atentia studenţilor care au ocupat un loc de munca / au continuat studiile
In atentia studenţilor care au ocupat un loc de munca / au continuat studiile
Studenţii din Seria I şi Seria II, care au efectuat stagiul de practică în cadrul proiectului „Firma virtuală – Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”, cod contract POSDRU/109/2.1/G/82018, sunt rugaţi să prezinte în copie următoarele documente:
- Adeverinţă continuare studii de la Facultate
Locaţia unde se depun documentele se află la sediul Centrului de Management al Cercetării, Dezvoltării şi Inovării, Palatul Apor, Etaj 1.
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Responsabil consultanţă IT
KADAR MANUELLA
A.5 - Activităţi de orientare şi consiliere profesională a studenţilor
Seria II, Septembrie 2013
Nr.Crt. | Consilier orientare privind cariera | Data | Ora | Grupa | Locatia |
1. | Conf. univ. dr. Popa Maria | 03.09.2013;04.09.2013;05.09.2013;06.09.2013; 16.09.2013;17.09.2013;19.09.2013 |
16:00-18:00 | 4 | Birou Senat, Palatul Apor |
2. | Asist. univ. dr. Muntean Maria | 04.09.2013;05.09.2013;06.09.2013;11.09.2013; 12.09.2013;13.09.2013;19.09.2013 |
14:00-18:00 | 3 | Sala Ştefan Apor, Palatul Apor |
3. | Ec. Roman Roxana | 04.09.2013;05.09.2013;06.09.2013;11.09.2013; 12.09.2013;13.09.2013;18.09.2013 |
16:00-18:00 | 5 | Sala Senatului, Palatul Apor |
4. | Inf. Filimon Stefan-Andrei | 09.09.2013;10.09.2013;11.09.2013; 12.09.2013;13.09.2013 |
15:00-18:00 | 2 | Sala Apor 1, Palatul Apor |
5. | inf. Coroiu Adriana Mihaela | 09.09.2013;10.09.2013;11.09.2013; 12.09.2013;13.09.2013 |
15:00-18:00 | 1 | Laborator IT, Palatul Apor |
Respensabil relaţii publice şi comunicare,
Conf. univ. dr. Câmpan Diana
A.5 - Activităţi de orientare şi consiliere profesională a studenţilor
Alba Iulia, Septembrie 2013
GALERIE FOTO
Proiect POSDRU „Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Responsabil Consultanţă IT,
Conf. univ. dr. Manuella Kadar
A.5 - Activităţi de orientare şi consiliere profesională a studenţilor
Alba Iulia, Septembrie 2013
Repartizarea studenţilor din Seria II pe grupe pentru activităţile de orientare şi consiliere profesională
Listă studenţi seria II repartizaţi pe grupe
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Respensabil relaţii publice şi comunicare,
Conf. univ. dr. Câmpan Diana
A.9.3. - Activităţi de orientare şi consiliere profesională a studenţilor
Alba Iulia, Septembrie 2013
ÎN ATENŢIA STUDENŢILOR DIN GRUPUL ŢINTĂ AL PROIECTULUI
Studenţii din Seria I care au efectuat stagiul de practică în cadrul proiectului „Firma virtuală – Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”, cod contract POSDRU/109/2.1/G/82018, sunt rugaţi să se prezinte în data de 16.09.13, ora 12.00, să participe la studiul privind inserţia pe piaţa muncii. Studenţii vor completa un chestionar de monitorizare, locaţia fiind la sediul Centrului de Management al Cercetării, Dezvoltării şi Inovării, Palatul Apor, Etaj 1.
Prezenţa este obligatorie, activitatea fiind prevăzută în cadrul stagiului de practică.
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Responsabil consultanţă IT
KADAR MANUELLA
A.7.4. Promovare proiect - Premiere Seria 2
Alba Iulia, August 2013
GALERIE FOTO
Proiect POSDRU „Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Respensabil relaţii publice şi comunicare,
Conf. univ. dr. Câmpan Diana
COMUNICAT
Alba Iulia, August 2013
PREMIEREA SERIEI II DE STUDENTI CARE AU FINALIZAT INSTRUIREA PRACTICA ÎN CADRUL PROIECTULUI
„Firma virtuala – Sistem interactiv de învatare
pentru cresterea gradului de ocupare si adaptare a studentilor pe piata muncii”
Activităţile proiectului „Firma virtuală – Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”, cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, Contract nr. POSDRU/109/2.1/G/82018, derulate pe durata a 2 ani (03.01.2012-03.01.2014) implementat de în parteneriat UNIVERSITATEA „1 DECEMBRIE 1918” DIN ALBA IULIA cu INFOR – CONSORZIO INTERAZIENDALE PER LA FORMAZIONE, TORINO, ITALIA, au ca obiectiv major - facilitarea inserţiei absolvenţilor de studii universitare de nivel licenţă şi masterat pe piaţa muncii, contribuind astfel Ia creşterea gradului de ocupare şi Ia reducerea şomajului.
Proiectul, propune desfăşurarea activităţii în firme de exerciţiu, mai exact simularea activităţii unor companii de succes, activităţi de consiliere şi orientare profesională. Exerciţiul de firmă a fost efectuat pe diferite configuraţii care se adresează atât viitorilor angajaţi, cât şi viitorilor antreprenori şi a oferit studenţilor care au participat la simulare, instrumente utile pentru înţelegerea mecanismelor de conducere a unei firme.
Pe parcursul derulării activităţii practice în firmele de exerciţiu, studenţii s-au familiarizat cu activităţile specifice unei firme reale şi au dezvoltat competenţe şi atitudini necesare unui întreprinzător dinamic: creativitate, gândire critică, rezolvarea de probleme, luare de decizii, asumarea responsabilităţii, lucrul în echipă, iniţiativă, perseverenţă, auto-organizare şi auto-evaluare a resurselor individuale, flexibilitate, perseverenţă etc.
Luni, 12 august 2013, ora 12.00, în Amfiteatrul A6, din cadrul Universităţii „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, va avea loc ceremonia de premiere în urma efectuării stagiului de practică de către cei 61 de studenţi selectaţi în seria a 2-a de cursanţi din cadrul acestui proiect (specializările Administrarea afacerilor, Contabilitate şi Informatică de gestiune, Finanţe-Bănci, Economia Comerţului, Turismului şi Serviciilor). Studenţii vor primi o Diplomă de participare şi vor fi implicaţi într-o dezbatere privind utilitatea instruirii practice în cadrul proiectului.
În perioada septembrie-octombrie 2013 aceştia vor beneficia, la rândul lor, de 40 de ore de consiliere profesională şi activităţi practice, realizate de tutori instruiţi în colaborare cu partenerul din străinătate.
Activităţile proiectului, derulate pe durata a 2 ani, au ca scop dezvoltarea capitalului uman, creşterea competitivităţii, creşterea gradului de inserţie pe piaţa muncii, dezvoltarea aptitudinilor individuale şi îmbunătăţirea calităţii capitalului uman, îmbunătăţirea serviciilor de orientare şi consiliere profesională, furnizarea instrumentelor necesare elaborării unui plan de afaceri realist şi fezabil, stimularea muncii în echipă, dezvoltarea spiritului de concurenţă, experimentarea Ia nivel virtual a operaţiunilor de start-up şi de management al unei întreprinderi, creşterea capacităţii de luare a deciziilor, monitorizarea inserţie absolvenţilor pe piaţa muncii.
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Respensabil relaţii publice şi comunicare,
Conf. univ. dr. Câmpan Diana
ANUNȚ
Alba Iulia, August 2013
PREMIEREA SERIEI II DE STUDENTI CARE AU FINALIZAT INSTRUIREA PRACTICA ÎN CADRUL PROIECTULUI
„Firma virtuala – Sistem interactiv de învatare
pentru cresterea gradului de ocupare si adaptare a studentilor pe piata muncii”
LUNI12.08.2013, ORA 12:00,În Amfiteatrul A6, din cadrul Universităţii „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, va avea loc Ceremonia de premiere în urma efectuării stagiului de practică de către cei 61 de studenţi selectaţi în Seria a 2-a de cursanţi din cadrul acestui proiect (Specializările: Administrarea Afacerilor, Contabilitate şi Informatică de Gestiune, Finanţe-Bănci, Economia Comerţului, Turismului şi Serviciilor).
Studenţii vor primi o Diplomă de participare şi vor fi implicaţi într-o dezbatere privind utilitatea instruirii practice în cadrul proiectului.
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Manager de proiect,
Conf. univ. dr. Căbulea Lucia
ANUNȚ
Alba Iulia, Iulie 2013
A.9.2 REALIZAREA ANCHETEI DE TEREN ÎN RÂNDUL ABSOLVENŢILOR
„Firma virtuala – Sistem interactiv de învatare
pentru cresterea gradului de ocupare si adaptare a studentilor pe piata muncii”
Studenţii care au efectuat stagiul de practică în cadrul proiectului „Firma virtuală – Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”, cod contract POSDRU/109/2.1/G/82018, sunt invitaţi în data de 16.07.13, ora 12.00, să participe la studiul privind inserţia pe piaţa muncii. Evenimentul constă în completarea unui chestionar de monitorizare, se adresează Seriei II de studenţi şi va avea loc în Amfiteatrul A6.
Prezenţa este obligatorie, activitatea fiind prevăzută în cadrul stagiului de practică.
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Responsabil Consultanţă IT,
Conf. univ. dr. Manuella Kadar
ANUNȚ
Alba Iulia, Iulie 2013
A.9.2 REALIZAREA ANCHETEI DE TEREN ÎN RÂNDUL ABSOLVENŢILOR
„Firma virtuala – Sistem interactiv de învatare
pentru cresterea gradului de ocupare si adaptare a studentilor pe piata muncii”
MARŢI 16.07.2013, ORA 12:00 VA AVEA LOC ACTIVITATEA DE DISTRIBUIRE CHESTIONARE PRIVIND INSERŢIA PE PIAŢA MUNCII STUDENŢILOR DIN SERIA II, SPECIALIZĂRILE DE SPECIALIZĂRILE NIVEL LICENŢĂ CIG ŞI FINANŢE BĂNCI; NIVEL MASTER AAECTS ÎN AMFITEATRUL A6
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Manager de proiect,
Conf. univ. dr. Căbulea Lucia
REZULTATE EVALUARE
Alba Iulia, Iunie 2013
REZULTATELE EVALUARII STAGIULUI DE PRACTICA DIN CADRUL PROIECTULUI
„Firma virtuala – Sistem interactiv de învatare
pentru cresterea gradului de ocupare si adaptare a studentilor pe piata muncii”
SERIA 1
Grupa 1,2 si 5 - Formator Dobra Iulian
Grupa 3,4 si 5 - Formator Maican Silvia
SERIA 2
Grupa 1 - Formator Maican Silvia
Grupa 2 - Formator Maican Silvia
Grupa 3 - Formator Dobra Iulian
Grupa 4 - Formator Dobra Iulian
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Lect. univ. dr. Muntean Andreea Cipriana
Responsabil organizarea desfășurării invățării interactive - firme de exercițiu
A.7.4. Promovare proiect - Premiere Seria 1
Alba Iulia, Mai 2013
GALERIE FOTO
Proiect POSDRU „Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Responsabil Consultanţă IT,
Conf. univ. dr. Manuella Kadar
COMUNICAT DE PRESA
Alba Iulia, Mai 2013
PREMIEREA PRIMEI SERII DE STUDENTI CARE AU FINALIZAT INSTRUIREA PRACTICA ÎN CADRUL PROIECTULUI
„Firma virtuala – Sistem interactiv de învatare
pentru cresterea gradului de ocupare si adaptare a studentilor pe piata muncii”
Universitatea "1 Decembrie 1918" din Alba Iulia, în parteneriat cu INFOR – CONSORZIO INTERAZIENDALE PER LA FORMAZIONE, TORINO, ITALIA, deruleaza, pe o perioada de 2 ani, proiectul „Firma virtuala – Sistem interactiv de învatare pentru cresterea gradului de ocupare si adaptare a studentilor pe piata muncii”, cofinantat din fondul social european prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, Contract nr. POSDRU/109/2.1/G/82018, cu derulare în perioada 03.01.2012-03.01.2014. Valoarea totala a proiectului este de 1765948.78 lei. Obiectivul major al proiectului îl reprezinta facilitarea insertiei absolventilor de studii universitare de nivel licenta si masterat pe piata muncii, contribuind astfel Ia cresterea gradului de ocupare si Ia reducerea somajului. Proiectul propune, ca metode inovatoare, crearea unor firme de exercitiu / întreprinderi pentru studenti, simularea activitatii unor companii de succes, activitati de consiliere si orientare profesionala. Exercitiul de firma este efectuat pe diferite configuratii care se adreseaza atât viitorilor angajati, cât si viitorilor antreprenori. În cadrul proiectului, a fost creat un portal specific si a fost personalizat si dezvoltat un software pentru simularea activitatii de administrare a unei companii, acestea facilitând activitatea de învatare interactiva.
Marti, 28 mai 2013, ora 12.00, în amfiteatrul A2 al Universitatii "1 Decembrie 1918" din Alba Iulia, va avea loc ceremonia de premiere în urma efectuarii stagiului de practica de catre cei 75 de studenti selectati în prima serie de cursanti din cadrul acestui proiect. Studentii vor primi o Diploma de participare, vor fi premiati cu câte 490 lei si vor fi implicati într-o dezbatere privind utilitatea instruirii practice în cadrul proiectului.
În perioada 13.05. 2013- 31.05.2013 beneficiaza de acelasi program de instruire un grup de 61 de studenti ai celei de a doua serii (specializarile Administrarea afacerilor, Contabilitate si Informatica de gestiune, Finante-Banci, Economia Comertului, Turismului si Serviciilor). Acestia beneficiaza, la rândul lor, de 40 de ore de consiliere profesionala si activitati practice, realizate de tutori instruiti în colaborare cu partenerul din strainatate.
Activitatile proiectului, derulate pe durata a 2 ani, au ca scop dezvoltarea capitalului uman, cresterea competitivitatii, cresterea gradului de insertie pe piata muncii, dezvoltarea aptitudinilor individuale si îmbunatatirea calitatii capitalului uman, îmbunatatirea serviciilor de orientare si consiliere profesionala, furnizarea instrumentelor necesare elaborarii unui plan de afaceri realist si fezabil, stimularea muncii în echipa, dezvoltarea spiritului de concurenta, experimentarea Ia nivel virtual a operatiunilor de start-up si de management al unei întreprinderi, cresterea capacitatii de luare a deciziilor, monitorizarea insertie absolventilor pe piata muncii.
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Respensabil relaţii publice şi comunicare,
Conf. univ. dr. Câmpan Diana
A4.3. Activitate studenţi - Seria 2
Alba Iulia, Mai 2013
GALERIE FOTO
Proiect POSDRU „Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Responsabil Consultanţă IT,
Conf. univ. dr. Manuella Kadar
A.5 - Activităţi de orientare şi consiliere profesională a studenţilor
Alba Iulia, Aprilie 2013
Nr.Crt. | Expert consiliere profesionala | Data | Locatia |
1. | Prof. univ. dr. Breaz Daniel | 23.04.2013; 26.04.2013; 30.04.2013 | Amfiteatrul A3, Corp C |
2. | Lect. univ. dr. Muntean Andreea | 04.04.2013; 19.04.2013; 24.04.2013; 26.04.2013; 29.04.2013 | Amfiteatrul A3, Corp C |
3. | Asist. univ. dr. Muntean Maria | 24.04.2013; 26.04.2013; 30.04.2013 | Amfiteatrul A3, Corp C |
Rezultate selecţie studenţi
Alba Iulia, Aprilie 2013
Rezultatele selecţiei studenţilor pentru grupul ţintă al proiectului
Rezultatele selecţiei studenţilor pentru grupul ţintă al proiectului
ÎN ATENŢIA STUDENŢIILOR DE LA SPECIALIZĂRILE DIN DOMENIUL ECONOMIC
Listă studenţi selectaţi pentru efectuarea practicii - Seria 2
Rezultate selecţie studenţi - Seria 2
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Manager de proiect,
Conf. univ. dr. Căbulea Lucia
Alba Iulia, Aprilie 2013
A 2.2. Realizarea de întâlniri cu studenţi
A 2.2. Realizarea de întâlniri cu studenţi
ÎN ATENŢIA STUDENŢIILOR DE LA SPECIALIZĂRILE DIN DOMENIUL ECONOMIC
LUNI, 08.04.2013 ORELE 15:00-17:00
ÎNTÂLNIREA CU STUDENŢII - DISEMINARE STAGII DE PRACTICĂ – PROIECTE ANTERIOARE
LOCAŢIE: Amfiteatrul A9
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Manager de proiect,
Conf. univ. dr. Căbulea Lucia
A.5 - Activităţi de orientare şi consiliere profesională a studenţilor
Alba Iulia, Martie 2013
Nr.Crt. | Expert consiliere profesionala | Data | Locatia |
1. | Prof. univ. dr. Breaz Daniel | 18.03.2013; 19.03.2013; 20.03.2013; 21.03.2013; 26.03.2013; 27.03.2013; 28.03.2013; 29.03.2013 | Amfiteatrul A9, Corp F |
2. | Lect. univ. dr. Muntean Andreea | 01.03.2013; 04.03.2013; 05.03.2013; 06.03.2013; 07.03.2013; 08.03.2013; 11.03.2013; 12.03.2013; 13.03.2013; 14.03.2013; 15.03.2013; 27.03.2013; 28.03.2013; 29.03.2013 | Amfiteatrul A3, Corp C |
3. | Asist. univ. dr. Muntean Maria | 18.03.2013; 19.03.2013; 20.03.2013; 21.03.2013; 22.03.2013; 27.03.2013; 28.03.2013; 29.03.2013 | Amfiteatrul A9, Corp F |
Alba Iulia, Martie 2013
A 4.1. Identificarea si selectia studentilor
A 4.1. Identificarea si selectia studentilor
ÎN ATENŢIA STUDENŢIILOR DE LA SPECIALIZĂRILE DIN DOMENIUL ECONOMIC
LISTA POTENŢIALILOR STUDENŢI PENTRU EFECTUAREA PRACTICII
Anul universitar 2012-2013
Consulta lista potentialilor studenti
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Manager de proiect,
Conf. univ. dr. Căbulea Lucia
Alba Iulia, Martie 2013
A 2.2. Realizarea de întâlniri cu studenţi
A 2.2. Realizarea de întâlniri cu studenţi
ÎN ATENŢIA STUDENŢIILOR DE LA SPECIALIZĂRILE DIN DOMENIUL ECONOMIC
VINERI, 15.03.2013 ORELE 12:00-14:00
ÎNTÂLNIREA CU STUDENŢII - DISEMINARE STAGII DE PRACTICĂ – PROIECTE ANTERIOARE
LOCAŢIE: Amfiteatrul A9
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Manager de proiect,
Conf. univ. dr. Căbulea Lucia
Alba Iulia, Martie 2013
A.6.1. CAMPANIA DE INFORMARE / CONŞTIENTIZARE
A.6.1. CAMPANIA DE INFORMARE / CONŞTIENTIZARE
ÎN ATENŢIA STUDENŢIILOR DE LA SPECIALIZĂRILE DIN DOMENIUL ECONOMIC
MIERCURI 20.03.2013 ORA 16:00 va avea loc Campania de informare / conştientizare pentru popularizarea oportunităţilor de facilitare a tranziţiei de la statutul de student la acela de angajat prin sporul de competenţă individuală obţinut prin participarea la stagii practice performanţe LOCAŢIE: AMFITEATRUL A3
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Manager de proiect,
Conf. univ. dr. Căbulea Lucia
A.5 - Activităţi de orientare şi consiliere profesională a studenţilor
Alba Iulia, Februarie 2013
Nr.Crt. | Expert consiliere profesionala | Data | Locatia |
1. | Prof. univ. dr. Breaz Daniel | 21.02.2013; 22.02.2013; 27.02.2013; 28.02.2013 | Sala Birou Senat |
2. | Lect. univ. dr. Muntean Andreea | 04.02.2013; 05.02.2013; 06.02.2013; 07.02.2013; 08.02.2013; 19.02.2013; 26.02.2013; 28.02.2013 | Sala Senatului |
3. | Asist. univ. dr. Muntean Maria | 13.02.2013; 14.02.2013; 18.02.2013; 19.02.2013; 20.02.2013 | Sala Birou Senat |
Alba Iulia, Februarie 2013
A.6.1. CAMPANIA DE INFORMARE / CONŞTIENTIZARE
A.6.1. CAMPANIA DE INFORMARE / CONŞTIENTIZARE
ÎN ATENŢIA STUDENŢIILOR DE LA SPECIALIZĂRILE DIN DOMENIUL ECONOMIC
MARŢI 05.02.2013 ORA 14:00 Va avea loc campania de informare / conştientizare pentru popularizarea oportunităţilor de facilitare a tranziţiei de la statutul de student la acela de angajat prin sporul de competenţă individuală obţinut prin participarea la stagii practice performanţe LOCAŢIE: AMFITEATRUL A9
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Manager de proiect,
Conf. univ. dr. Căbulea Lucia
A5. Consiliere profesională studenţi
Alba Iulia, Ianuarie 2013
GALERIE FOTO
Proiect POSDRU „Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Responsabil Consultanţă IT,
Conf. univ. dr. Manuella Kadar
Înregistrare studenţi
Alba Iulia, Ianuarie-Februarie 2013
Documente necesare pentru înregistrarea în grupul ţintă al proiectului
Documente necesare pentru înregistrarea în grupul ţintă al proiectului
ÎN ATENŢIA STUDENŢIILOR DE LA SPECIALIZĂRILE DIN DOMENIUL ECONOMIC
De consultat:
Regulament de organizare a selecţiei studenţilor pentru invăţarea interactivă
De completat:
Chestionar selecţie studenţi
Cerere de înregistrare în grupul ţintă
Adeverinţă
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Manager de proiect,
Conf. univ. dr. Căbulea Lucia
Selecţie studenţi
Alba Iulia, Ianuarie-Februarie 2013
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!
ÎN ATENŢIA STUDENŢIILOR DE LA SPECIALIZĂRILE DIN DOMENIUL ECONOMIC
În conformitate cu planul strategic 2008-2013, Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia derulează proiecte orientate spre îmbunătăţirea activităţilor de instruire practică a studenţilor şi masteranzilor, problemă de interes major în învăţământul superior din România.
Un astfel de proiect a demarat la începutul anului 2012, cu tema „Firma virtuală – Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”, derulat în parteneriat cu INFOR – CONSORZIO INTERAZIENDALE PER LA FORMAZIONE din Torino-Italia, cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007–2013, Axa prioritară 2 „Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii” (Contract nr. POSDRU/109/2.1/G/82018), având o valoare totală de 1.765.948,78 lei.
Echipa de implementare a demarat procedurile de selecţie a grupului-ţintă în cadrul acestui proiect care vizează crearea de oportunităţi de valorificare şi perfecţionare a cunoştinţelor acumulate în sălile de curs, dezvoltarea aptitudinilor individuale şi îmbunătăţirea calităţii capitalului uman. Activităţile în care vor fi implicaţi studenţii şi masteranzii din grupul-ţintă au ca scop stimularea muncii în echipă, experimentarea la nivel virtual a operaţiunilor de start-up şi de management al unei întreprinderi, creşterea capacităţii de luare a deciziilor, diversificarea serviciilor de orientare şi consiliere profesională, furnizarea instrumentelor necesare elaborării unui plan de afaceri realist şi fezabil, dezvoltarea spiritului de concurenţă.
Grupul-ţintă îl reprezintă 60 de studenţi ai Universităţii „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, selectaţi din ciclurile de licenţă şi de masterat de la specializările Administrarea Afacerilor, Marketing, Contabilitate şi Informatică de Gestiune, Finanţe-Bănci, Economia Comerţului, Turismului şi Serviciilor. La selecţie pot participa toţi studenţii care completează Fişa de înscriere, în funcţie de criteriile stabilite de echipa de implementare a proiectului. Cei 60 de studenţi şi masteranzi vor beneficia de 40 de ore de consiliere profesională şi activităţi practice, pregătirea lor organizându-se pe 5 serii de câte 12 studenţi/serie. Cursurile se vor desfăşura în laboratorul de specialitate dotat în acest sens cu 15 calculatoare de ultimă generaţie, activitatea fiind coordonată de cei 7 tutori care au beneficiat de o instruire de specialitate organizată în colaborare cu partenerul italian INFOR.
În lunile Februarie, Martie şi Aprilie va avea loc activitatea de identificare şi selecţie a studenţilor pentru constituirea grupului ţintă pentru anul 2 de proiect.
Echipa de implementare a proiectului îi invită pe studenţii Universităţii „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia de la specializările amintite să devină parte a acestui proiect, sub deviza:
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Respensabil relaţii publice şi comunicare,
Conf. univ. dr. Câmpan Diana
Consiliere profesională studenţi
Alba Iulia, Ianuarie 2012
ANUNŢ
PRIVIND CONSILIEREA STUDENŢILOR ÎN CADRUL STAGIULUI DE PRACTICĂ
PRIVIND CONSILIEREA STUDENŢILOR ÎN CADRUL STAGIULUI DE PRACTICĂ
ÎN ATENŢIA STUDENŢIILOR DIN SERIA 1 (GRUPUL ŢINTĂ AL PROIECTULUI)
Vineri, 18 ianuarie 2013, între orele 14:00-17:00, în Sala Senatului, Palatul Apor, Etaj 1, va avea loc Activitatea (A5) de orientare şi consiliere profesională, pentru studenţii de la specializările master SICADM, CAIP, ACAE, AAECTS, MPV, ADRD şi specializarea de la licenţă CIG, care sunt grup ţintă, Seria I, în cadrul Proiectului POSDRU/109/2.1/G/82018: „Firma virtuală – Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”.
Consilierea profesională va fi susţinută de Prof. univ. dr. Breaz Daniel, Lect. univ. dr. Muntean Andreea şi Asist. univ.dr. Muntean Maria.
Prezenţa este obligatorie, activitatea fiind prevăzută în cadrul stagiului de practică.
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Manager de proiect,
Conf. univ. dr. Căbulea Lucia
Consiliere profesională studenţi
Alba Iulia, Ianuarie 2012
ANUNŢ
PRIVIND CONSILIEREA STUDENŢILOR ÎN CADRUL STAGIULUI DE PRACTICĂ
PRIVIND CONSILIEREA STUDENŢILOR ÎN CADRUL STAGIULUI DE PRACTICĂ
ÎN ATENŢIA STUDENŢIILOR DIN SERIA 1 (GRUPUL ŢINTĂ AL PROIECTULUI)
Luni, 21 ianuarie 2013, între orele 15:00-18:00, în Sala Senatului, Palatul Apor, Etaj 1, va avea loc Activitatea (A5) de orientare şi consiliere profesională, pentru studenţii de la specializările master SICADM, CAIP, ACAE, AAECTS, MPV, ADRD şi specializarea de la licenţă CIG, care sunt grup ţintă, Seria I, în cadrul Proiectului POSDRU/109/2.1/G/82018: „Firma virtuală – Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”.
Consilierea profesională va fi susţinută de Prof. univ. dr. Breaz Daniel, Lect. univ. dr. Muntean Andreea şi Asist. univ.dr. Muntean Maria.
Prezenţa este obligatorie, activitatea fiind prevăzută în cadrul stagiului de practică.
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Manager de proiect,
Conf. univ. dr. Căbulea Lucia
Desfăşurarea activităţii în firme de exercitiu
Alba Iulia, Decembrie 2012
GALERIE FOTO
Proiect POSDRU „Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Responsabil Consultanţă IT,
Conf. univ. dr. Manuella Kadar
Selecţie studenţi
Alba Iulia, Octombrie 2012
COMUNICAT
PRIVIND SELECŢIA GRUPULUI – ŢINTĂ ÎN CADRUL PROIECTULUI
PRIVIND SELECŢIA GRUPULUI – ŢINTĂ ÎN CADRUL PROIECTULUI
ÎN ATENŢIA STUDENŢIILOR DE LA SPECIALIZĂRILE DIN DOMENIUL ECONOMIC
UNIVERSITATEA „1 DECEMBRIE 1918” DIN ALBA IULIA, în parteneriat cu INFOR – CONSORZIO INTERAZIENDALE PER LA FORMAZIONE, TORINO, ITALIA, a derulat procedurile privind selecţia membrilor grupului-ţintă în cadrul proiectul „Firma virtuală – Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”, cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007–2013, Contract nr. POSDRU/109/2.1/G/82018, cu derulare în perioada 03.01.2012-03.01.2014. Valoarea totală a proiectului este de 1765948.78 lei. Obiectivul major îl reprezintă facilitarea inserţiei absolvenţilor de studii universitare de nivel licenţă şi masterat pe piaţa muncii, contribuind astfel Ia creşterea gradului de ocupare şi Ia reducerea şomajului.
Grupul-ţintă al proiectului, pentru primul an de derulare, îl reprezintă 60 de studenţi ai Universităţii „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, selectaţi din ciclurile de licenţă şi de masterat de la specializările: Administrarea afacerilor, Marketing, Contabilitate şi Informatică de gestiune, Finanţe-Bănci, Economia Comerţului, Turismului şi Serviciilor. La selecţie au participat toţi studenţii şi masteranzii care au completat fişa de înscriere, în funcţie de criteriile stabilite de echipa de implementare a proiectului. Aceştia vor beneficia de 40 de ore de consiliere profesională şi activităţi practice, realizate de tutori instruiţi în colaborare cu partenerul din străinătate. Activitatea de instruire se va organiza pe 5 serii de câte 12 studenţi/ serie, cursurile fiind programate începând cu data de 19 Noiembrie 2012.
Proiectul propune, ca metode inovatoare, crearea unor firme de exerciţiu / întreprinderi pentru studenţi, simularea activităţii unor companii de succes, activităţi de consiliere şi orientare profesională. Exerciţiul de firmă va fi efectuat pe diferite configuraţii care se adresează atât viitorilor angajaţi, cât şi viitorilor antreprenori. În cadrul proiectului, se are în vedere crearea unui portal specific, dotarea unui laborator de specialitate, personalizarea şi dezvoltarea unui software pentru simularea activităţii de administrare a unei companii, acestea facilitând activitatea de învăţare interactivă.
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Manager de proiect,
Conf. univ. dr. Căbulea Lucia
Rezultate selecţie studenţi
Alba Iulia, Septembrie 2012
Rezultate selecţiei studenţilor pentru grupul ţintă al proiectului
Rezultate selecţiei studenţilor pentru grupul ţintă al proiectului
ÎN ATENŢIA STUDENŢIILOR DE LA SPECIALIZĂRILE DIN DOMENIUL ECONOMIC
Listă studenţi selectaţi pentru efectuarea practicii - Seria 1
Rezultate selecţie studenţi - Seria 1
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Manager de proiect,
Conf. univ. dr. Căbulea Lucia
Informare studenţi
Alba Iulia, August 2012
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!
ÎN ATENŢIA STUDENŢIILOR DE LA SPECIALIZĂRILE DIN DOMENIUL ECONOMIC
În conformitate cu planul strategic 2008-2013, Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia derulează proiecte orientate spre îmbunătăţirea activităţilor de instruire practică a studenţilor şi masteranzilor, problemă de interes major în învăţământul superior din România.
Un astfel de proiect a demarat la începutul anului 2012, cu tema „Firma virtuală – Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”, derulat în parteneriat cu INFOR – CONSORZIO INTERAZIENDALE PER LA FORMAZIONE din Torino-Italia, cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007–2013, Axa prioritară 2 „Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii” (Contract nr. POSDRU/109/2.1/G/82018), având o valoare totală de 1765948.78 lei.
Echipa de implementare a demarat procedurile de selecţie a grupului-ţintă în cadrul acestui proiect care vizează crearea de oportunităţi de valorificare şi perfecţionare a cunoştinţelor acumulate în sălile de curs, dezvoltarea aptitudinilor individuale şi îmbunătăţirea calităţii capitalului uman. Activităţile în care vor fi implicaţi studenţii şi masteranzii din grupul-ţintă au ca scop stimularea muncii în echipă, experimentarea la nivel virtual a operaţiunilor de start-up şi de management al unei întreprinderi, creşterea capacităţii de luare a deciziilor, diversificarea serviciilor de orientare şi consiliere profesională, furnizarea instrumentelor necesare elaborării unui plan de afaceri realist şi fezabil, dezvoltarea spiritului de concurenţă.
Grupul-ţintă îl reprezintă 60 de studenţi ai Universităţii „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, selectaţi din ciclurile de licenţă şi de masterat de la specializările Administrarea Afacerilor, Marketing, Contabilitate şi Informatică de Gestiune, Finanţe-Bănci, Economia Comerţului, Turismului şi Serviciilor. La selecţie pot participa toţi studenţii care completează Fişa de înscriere, în funcţie de criteriile stabilite de echipa de implementare a proiectului. Cei 60 de studenţi şi masteranzi vor beneficia de 40 de ore de consiliere profesională şi activităţi practice, pregătirea lor organizându-se pe 5 serii de câte 12 studenţi/serie. Cursurile se vor desfăşura în laboratorul de specialitate dotat în acest sens cu 15 calculatoare de ultimă generaţie, activitatea fiind coordonată de cei 7 tutori care au beneficiat de o instruire de specialitate organizată în colaborare cu partenerul italian INFOR.
Cursurile sunt programate începând cu data de 19 noiembrie 2012.
În cel de-al doilea an de implementare a proiectului o altă serie de 60 de studenţi vor beneficia de acest program de pregătire practică.
Echipa de implementare a proiectului îi invită pe studenţii Universităţii „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia de la specializările amintite să devină parte a acestui proiect, sub deviza:
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
INFORMAŢII SUPLIMENTARE:
Conf. univ. dr. Diana Câmpan,
Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
dcampan2002@uab.ro
http://www.uab.ro/proiecte/posdru_109_82018/
Înregistrare studenţi
Alba Iulia, August 2012
Documente necesare pentru înregistrarea în grupul ţintă al proiectului
Documente necesare pentru înregistrarea în grupul ţintă al proiectului
ÎN ATENŢIA STUDENŢIILOR DE LA SPECIALIZĂRILE DIN DOMENIUL ECONOMIC
De consultat:
Regulament de organizare a selecţiei studenţilor pentru invăţarea interactivă
De completat:
Chestionar selecţie studenţi
Cerere de înregistrare în grupul ţintă
Adeverinţă
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Manager de proiect,
Conf. univ. dr. Căbulea Lucia
Campanie de informare studenţi
Alba Iulia, Iulie 2012
ANUNŢ
Campanie de informare - Proiect POSDRU
„Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
Campanie de informare - Proiect POSDRU
„Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
VINERI 20.07.2012 ORA 10:00-12:00 VA AVEA LOC ÎNTÂLNIREA CU STUDENŢII PENTRU DISEMINAREA STAGIILOR DE PRACTICĂ - PROIECTE ANTERIOARE
ÎN ATENŢIA STUDENŢIILOR DE LA SPECIALIZĂRILE DIN DOMENIUL ECONOMIC
LOCAŢIE: SALA SENATULUI, PALATUL APOR
Obiectivul major al proiectului îl reprezintă facilitarea inserţiei absolvenţilor de studii universitare de nivel licenţă şi masterat pe piaţa muncii, contribuind astfel Ia creşterea gradului de ocupare şi Ia reducerea şomajului. Acest obiectiv se va realiza prin crearea unor firme de exerciţiu/ întreprinderi simulate şi prin activităţi de consiliere şi orientare profesională oferite studenţilor.
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Manager de proiect,
Conf. univ. dr. Căbulea Lucia
Selecţie studenţi
Alba Iulia, Iulie 2012
ANUNŢ
Proiect POSDRU „Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
În cadrul proiectului POSDRU „Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii” va avea loc în cursul lunilor iulie, august şi septembrie activitatea de identificare şi selecţie a studenţilor (120 de studenţi, 60 în anul 1 şi 60 în anul 2) de la specializările:
Marketing;
Administrarea Afacerilor;
Contabilitate şi Informatcă de Gestiune;
Finanţe-Bănci;
Economia Comerţului Turismului şi Serviciilor.
ÎN ATENŢIA STUDENŢIILOR DE LA SPECIALIZĂRILE DIN DOMENIUL ECONOMIC
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Manager de proiect,
Conf. univ. dr. Căbulea Lucia
Campanie de informare studenţi
Alba Iulia, Iulie 2012
ANUNŢ
Proiect POSDRU „Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
VINERI 20.07.2012 ORA 10:00-12:00 VA AVEA LOC ÎNTÂLNIREA CU STUDENŢII PENTRU DISEMINAREA STAGIILOR DE PRACTICĂ - PROIECTE ANTERIOARE
ÎN ATENŢIA STUDENŢIILOR DE LA SPECIALIZĂRILE DIN DOMENIUL ECONOMIC
LOCAŢIE: SALA SENATULUI, PALATUL APOR
Obiectivul major al proiectului îl reprezintă facilitarea inserţiei absolvenţilor de studii universitare de nivel licenţă şi masterat pe piaţa muncii, contribuind astfel Ia creşterea gradului de ocupare şi Ia reducerea şomajului. Acest obiectiv se va realiza prin crearea unor firme de exerciţiu/ întreprinderi simulate şi prin activităţi de consiliere şi orientare profesională oferite studenţilor.
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Manager de proiect,
Conf. univ. dr. Căbulea Lucia
Campanie de informare studenţi
Alba Iulia, Iunie 2012
ANUNŢ
Proiect POSDRU „Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
VINERI 15.06.2012 ORA 10:00-12:00 VA AVEA LOC ÎNTÂLNIREA CU STUDENŢII PENTRU DISEMINAREA STAGIILOR DE PRACTICĂ - PROIECTE ANTERIOARE
ÎN ATENŢIA STUDENŢIILOR DE LA SPECIALIZĂRILE DIN DOMENIUL ECONOMIC
LOCAŢIE: AMFITEATRUL A3
Obiectivul major al proiectului îl reprezintă facilitarea inserţiei absolvenţilor de studii universitare de nivel licenţă şi masterat pe piaţa muncii, contribuind astfel Ia creşterea gradului de ocupare şi Ia reducerea şomajului. Acest obiectiv se va realiza prin crearea unor firme de exerciţiu/ întreprinderi simulate şi prin activităţi de consiliere şi orientare profesională oferite studenţilor.
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Manager de proiect,
Conf. univ. dr. Căbulea Lucia
Campanie de informare studenţi
Alba Iulia, Mai 2012
ANUNŢ
Proiect POSDRU „Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
VINERI 11.05.2012 ORA 10:00-12:00 VA AVEA LOC ÎNTÂLNIREA CU STUDENŢII PENTRU DISEMINAREA STAGIILOR DE PRACTICĂ - PROIECTE ANTERIOARE
ÎN ATENŢIA STUDENŢIILOR DE LA SPECIALIZĂRILE DIN DOMENIUL ECONOMIC
LOCAŢIE: AMFITEATRUL A9
Obiectivul major al proiectului îl reprezintă facilitarea inserţiei absolvenţilor de studii universitare de nivel licenţă şi masterat pe piaţa muncii, contribuind astfel Ia creşterea gradului de ocupare şi Ia reducerea şomajului. Acest obiectiv se va realiza prin crearea unor firme de exerciţiu/ întreprinderi simulate şi prin activităţi de consiliere şi orientare profesională oferite studenţilor.
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Manager de proiect,
Conf. univ. dr. Căbulea Lucia
Campanie de informare studenţi
Alba Iulia, Aprilie 2012
GALERIE FOTO
Proiect POSDRU „Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
Poze de la Campania de informare / conştientizare pentru popularizarea oportunităţilor de facilitare a tranziţiei de la statutul de student la acela de angajat prin sporul de competenţă individuală obţinut prin participarea la stagii practice performanţe.
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
INFORMAŢII SUPLIMENTARE:
Conf. univ. dr. Manuella Kadar, Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, dmp@uab.ro
Campanie de informare studenţi
Alba Iulia, Aprilie 2012
ANUNŢ
Proiect POSDRU „Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
MIERCURI 11.04.2012 ORA 12:00 VA AVEA LOC CAMPANIA DE INFORMARE / CONŞTIENTIZARE PENTRU POPULARIZAREA OPORTUNITĂŢILOR DE FACILITARE A TRANZIŢIEI DE LA STATUTUL DE STUDENT LA ACELA DE ANGAJAT PRIN SPORUL DE COMPETENŢĂ INDIVIDUALĂ OBŢINUT PRIN PARTICIPAREA LA STAGII PRACTICE PERFORMANŢE
ÎN ATENŢIA STUDENŢIILOR DE LA SPECIALIZĂRILE DIN DOMENIUL ECONOMIC
LOCAŢIE: SALA SENAT
Obiectivul major al proiectului îl reprezintă facilitarea inserţiei absolvenţilor de studii universitare de nivel licenţă şi masterat pe piaţa muncii, contribuind astfel Ia creşterea gradului de ocupare şi Ia reducerea şomajului. Acest obiectiv se va realiza prin crearea unor firme de exerciţiu/ întreprinderi simulate şi prin activităţi de consiliere şi orientare profesională oferite studenţilor
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Manager de proiect,
Conf. univ. dr. Căbulea Lucia
Campanie de informare studenţi
Alba Iulia, Martie 2012
ANUNŢ
Proiect POSDRU „Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
VINERI 16.03.2012 ORA 12:00 VA AVEA LOC CAMPANIA DE INFORMARE / CONŞTIENTIZARE PENTRU POPULARIZAREA OPORTUNITĂŢILOR DE FACILITARE A TRANZIŢIEI DE LA STATUTUL DE STUDENT LA ACELA DE ANGAJAT PRIN SPORUL DE COMPETENŢĂ INDIVIDUALĂ OBŢINUT PRIN PARTICIPAREA LA STAGII PRACTICE PERFORMANŢE
ÎN ATENŢIA STUDENŢIILOR DE LA SPECIALIZĂRILE DIN DOMENIUL ECONOMIC
LOCAŢIE: Amfiteatrul A3 şi Laborator Administrarea afacerilor
Obiectivul major al proiectului îl reprezintă facilitarea inserţiei absolvenţilor de studii universitare de nivel licenţă şi masterat pe piaţa muncii, contribuind astfel Ia creşterea gradului de ocupare şi Ia reducerea şomajului. Acest obiectiv se va realiza prin crearea unor firme de exerciţiu/ întreprinderi simulate şi prin activităţi de consiliere şi orientare profesională oferite studenţilor
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
Manager de proiect,
Conf. univ. dr. Căbulea Lucia
Comunicat de presă
Alba Iulia, Februarie 2012
LANSAREA PROIECTULUI
Proiect POSDRU „Firma virtuală - Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”
UNIVERSITATEA „1 DECEMBRIE 1918” DIN ALBA IULIA, în parteneriat cu INFOR – CONSORZIO INTERAZIENDALE PER LA FORMAZIONE, TORINO, ITALIA, lansează oficial, în data de 28 februarie 2012, proiectul „Firma virtuală – Sistem interactiv de învăţare pentru creşterea gradului de ocupare şi adaptare a studenţilor pe piaţa muncii”, cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, Contract nr. POSDRU/109/2.1/G/82018, cu derulare în perioada 03.01.2012-03.01.2014. Valoarea totală a proiectului este de 1765948.78 lei.
Obiectivul major al proiectului îl reprezintă facilitarea inserţiei absolvenţilor de studii universitare de nivel licenţă şi masterat pe piaţa muncii, contribuind astfel Ia creşterea gradului de ocupare şi Ia reducerea şomajului.
Proiectul propune, ca metode inovatoare, crearea unor firme de exerciţiu / întreprinderi pentru studenţi, simularea activităţii unor companii de succes, activităţi de consiliere şi orientare profesională. Exerciţiul de firmă va fi efectuat pe diferite configuraţii care se adresează atât viitorilor angajaţi, cât şi viitorilor antreprenori. În cadrul proiectului, se va crea un portal specific şi se va personaliza şi dezvolta un software pentru simularea activităţii de administrare a unei companii, acestea facilitând activitatea de învăţare interactivă.
Grupul-ţintă al proiectului îl reprezintă 120 de studenţi ai Universităţii „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, selectaţi din ciclurile de licenţă şi de masterat de la specializările: Administrarea afacerilor, Marketing, Contabilitate şi Informatică de gestiune, Finanţe-Bănci, Economia Comerţului, Turismului şi Serviciilor. Aceştia vor beneficia de 40 de ore de consiliere profesională şi activităţi practice, realizate de tutori instruiţi în colaborare cu partenerul din străinătate.
Activităţile proiectului, derulate pe durata a 2 ani, au ca scop dezvoltarea capitalului uman, creşterea competitivităţii, creşterea gradului de inserţie pe piaţa muncii, dezvoltarea aptitudinilor individuale şi îmbunătăţirea calităţii capitalului uman, îmbunătăţirea serviciilor de orientare şi consiliere profesională, furnizarea instrumentelor necesare elaborării unui plan de afaceri realist şi fezabil, stimularea muncii în echipă, dezvoltarea spiritului de concurenţă, experimentarea Ia nivel virtual a operaţiunilor de start-up şi de management al unei întreprinderi, creşterea capacităţii de luare a deciziilor, monitorizarea inserţiei absolvenţilor pe piaţa muncii.
„Pregăteşte-te din timp pentru viitorul loc de muncă!
Învaţă şi câştigă experienţă!
Fii competitiv!
Fii partenerul tău şi al echipei,
AZI ÎNTR-O FIRMĂ VIRTUALĂ, MÂINE ÎNTR-O FIRMĂ REALĂ!”
INFORMAŢII SUPLIMENTARE:
Conf. univ. dr. Manuella Kadar, Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, dmp@uab.ro
Echipa de management a proiectului